Et spennende prosjekt

Fraser Speirs er IKT-lærer ved Cedars School of Excellence. Han har en nokså aktiv blogg, men det mest spennende fra mitt perspektiv er at de har kjørt i gang et større prosjekt der alle elevene ved skolen har fått en iPad. Mye god lesning fra dette innlegget og ut til nyere tid. Det er ingen god måte å lenke til eldre steder i bloggen hans (samtidig som det er mulig å bevege seg til eldre eller nyere blogginnlegg), så denne lenken virker så lenge den virker :-). Skolen bruker forresten MediaWiki som hjemmesidesystem!

,