Hurra! Det ble en storebror!

Dette innholdet er 9 år gammelt, så det kan godt hende at ting er utdatert i vår hastige digitale hverdag.

Randabergskolen har fått en storebror! I dag kl. 09:01 annonserte Trondheim kommune at de også følger i Randaberg og Sola kommunes små raske fotspor og går for Google Apps for Education og Chromebook i hele skolesektoren. Vi har plutselig fått en bror – en stor og sterk en! Nå er vi ikke lengre så spesielle i vårt valg, men samtidig er det godt å vite at en av de ordentlig store kommunene også har valgt det samme som oss. Da er det lettere å si at vi gjorde et lurt valg. Men jeg vil bare ha sagt – Vi bestemte oss først! :-)

Les mer om hva Trondheimskolen har tenkt om overgangen til GAFE og Chromebook på bloggen til BetaTrondheim-gjengen. De har gjort en god jobb i forkant av valget sitt og det er interessant lesning.

Velkommen til gjengen som går for en elegant 1-til-1-løsning for IKT og skole!

,