Jeg har latt meg lokke…

Dette innholdet er 12 år gammelt, så det kan godt hende at ting er utdatert i vår hastige digitale hverdag.

…til å legge ut prezi-presentasjonen av Prosjekt «Nettbrett» på NKUL sine nettsider allerede nå. Siden jeg er så godt som ferdig (oppdager sikkert en enkel feil her og der enda) spurte jeg NKUL om de hadde noen erfaringer med om det var lurt å legge ut presentasjonen på forhånd eller ikke. De hadde nettopp snakket om at de hadde syntes det var kjekt om folk kunne gjøre det, men ingen har vært ferdig med presentasjonen sin så tidlige som dette noen gang :-). De regnet med at det var et pluss for deltakerne å ha sett igjennom presentasjonen allerede nå – så får jeg heller leve med at  noen av deltakerne har sett «slidene» mens andre ikke har.

Men når presentasjonen nå ligger ute på NKUL sine sider, vil jeg ikke være dårligere på min egen blogg :-)
Så har du prezi-presentasjonen jeg har tenkt å bruke på NKUL. Alle tilbakemeldinger mottas med takk – ting kan bare bli bedre.

Forresten… det er nå 263 påmeldte og sesjonen min er nå oppgradert til auditorium R1 med nesten 500 plassert. Er jo fornøyd med det… men føler jo et visst forventningspress etterhvert.